Klachten – Huisartsenpraktijk Lamers – Gorinchem

Huisartsenpraktijk Lamers

AFWEZIGHEID IN VERBAND MET VAKANTIE

Huisartsenpraktijk Lamers is gesloten van maandag 2 augustus 2021 tot en met vrijdag 20 augustus 2021.

Voor spoedgevallen neemt Dokter Griep waar.

Contactgegevens: Telefoon 0183-636308, Hoofdwal 25, 4207 EA Gorinchem

Spoedlijn 0183-690008

Vraag op tijd uw herhaalmedicatie aan.

Voor het maken van afspraken, opvragen van uitslagen en andere niet acute zaken kunt u de assistente telefonisch bereiken tijdens de volgende tijden:

In de ochtend tussen 08:00 - 12:00.

In de middag tussen 14:00 en 16:00.

Buiten deze tijden is de assistente in overleg of bezig met andere werkzaamheden.

Bij dringende zaken die niet kunnen wachten, kiest u voor nummer 1 (de spoedlijn).

Vaccinatie Corona

Er is nog niet bekend wanneer en met welk vaccin de huisarts u tegen Covid-19 kan gaan vaccineren. Onze verwachting is dat de mensen die nu een oproep voor de griepprik krijgen als eerste aan de beurt zijn. Zodra we meer weten wie we moeten oproepen krijgt u vanzelf een uitnodiging.

Klachten

Wij doen ons uiterste best u te helpen. Mocht u toch ontevreden zijn over de verleende service en zorg of over de bejegening door een praktijkmedewerker laat het ons dan weten. Alleen dan kunnen wij daar iets aan doen en er voor zorgen dat onze zorg voor de patiënten verbetert. U kunt ons direct aanspreken maar u kunt ook gebruik maken van het klachtenformulier hieronder. Er wordt contact met u opgenomen.

Wilt u uw naam,geboortedatum en telefoonnummer vermelden alstublieft?

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht ook bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Deze zoekt samen met u naar een oplossing. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u met de klachtenfunctionaris bespreekt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE.

De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijksecretaris die ook jurist is. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord