Klachten – Huisartsenpraktijk Zorglinie (voorheen Lamers) – Gorinchem
Header afbeelding
Huisartsenpraktijk Zorglinie (voorheen Lamers)
Hoog Dalemseweg 9 4208 CA
Gorinchem

Klachten

Wij doen ons uiterste best u te helpen. Mocht u toch ontevreden zijn over de verleende service en zorg of over de bejegening door een praktijkmedewerker laat het ons dan weten. Alleen dan kunnen wij daar iets aan doen en er voor zorgen dat onze zorg voor de patiënten verbetert. U kunt ons direct aanspreken maar u kunt ook gebruik maken van het klachtenformulier hieronder. Er wordt contact met u opgenomen.

Wilt u uw naam,geboortedatum en telefoonnummer vermelden alstublieft?

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht ook bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Deze zoekt samen met u naar een oplossing. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u met de klachtenfunctionaris bespreekt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE.

De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijksecretaris die ook jurist is. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord